خرید شلوار Adidas مدل Sportive اسپورتیو
نوشته شده توسط : م و

خرید شلوار Adidas مدل Sportive اسپورتیو

خرید شلوار Adidas مدل Sportive اسپورتیو Asianshop.ir

خرید کیف | خرید شلوار | خرید کفش

Sportive عنوان یکی از مدل های شلوار شرکت ادیداس میباشد که با پارچه ای نرم و لطیف و همچنین کیفیت عالی به بازار عرضه شده است این شلوار به خاطر بلندی قد و ظاهر زیبا میتواند بسیار در زندگی روزمره کاربردی واقع شود. طراحی ظاهری آن به گونه ای میباشد که از آن میتوان در منزل، مسافرت، باشگاه، گردش و غیره استفاده کرد. کمرکشی موجود  در آن موجب میشود به سادگی برای انواع سایز ها قابل تنظیم باشد.
شلوار Adidas مدل Sportive که پارچه نرم و لطیفی دارد و برخلاف شلوارهای دارای کمر که امکان بستن با کمربند را دارند،این مدل شلوار دارای کمری مانند کمربند از جنس کش پهن و یک عدد بند داخلی جهت تنظیم برای هر سایزی می باشد.شلوار Adidas مدل Sportive برای استفاده در منزل ، بیرون از منزل ، فعالیت های ورزشی ، جمع های دوستانه مناسب و کاربردی می باشد.ویژگی بعدی فاق بلند و کمر کشی بودن این مدل می باشد که باعث میشود برای سایزهای بیشتری قابل استفاده باشد.

شلوار Adidas مدل Sportive در رنگ آبی کدر دارای پارچه نرم و لطیف و با تراکم بالایی از جنس دورس(نخ ضخیم)(حالت کشسانی دارد) می باشد.این شلوار دارای دو جیب در طرفین شلوار و یک جیب پشتی بوده و دارای برند و لوگوی دوخته شده Adidas در قسمت جلوی شلوار می باشد.

 

قیمت : 25000 تومان

buy




:: برچسب‌ها: kharid shalvar adidas , خرید پستی شلوار , خرید شلوار , خرید شلوار adidas , خرید شلوار sportive , خرید شلوار ادیداس , خرید شلوار اسپرت مردانه , خرید شلوار اسپورتیو , خرید شلوار خونگی مردانه , خرید شلوار راحتی , ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: